top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תפלוריסטה

המדריך לעיצוב פרחים באירועים

דברו אלינו בפרחים – המדריך השלם לעיצוב אירוע באמצעות פרחים

בין אם מדובר בחתונה שלנו או בבר מצווה לילד הבוגר, הפקת אירוע משלנו, הוא מבין הרגעים המרגשים ביותר בחיינו. החל מבחירת התאריך ומקום האירוע, ועד הלבוש והמתנות לאורחים – יש המון החלטות לקבל בדרך וביניהן, הקונספט לעיצוב האירוע. ישנן דרכים רבות לעצב את האירוע שלכם, אמנם באיזה דרך שלא תבחרו לצעוד בה – פרחים ישתלבו ויהיו תוספת קלאסית לנראות מרשימה, צבעונית ונעימה. משחר הימים עשו שימוש בטרנדים שונים לקישוט המרחב, וביניהם שימוש בפרחי עונה צבעוניים ובעלים טריים, אך האמת – פרחים הם הטרנד היחיד שאף פעם לא מתיישן ויוצא מהאופנה.


מה חוגגים?

סידורי פרחים נועדו כדי להוסיף יופי לחלל בו מתקיים האירוע ולהשלים את האווירה הכללית עם העיצוב שנבחר, באופן הרמוני וזורם.עם זאת, השילוב של פרחים באירוע שלכם, תלוי מאוד גם מה אתם חוגגים. מעבר לסידורי פרחים במרכזי השולחנות או בכניסה לאולם, שרלוונטיים לכל אירוע, ישנם אלמנטים ייחודיים לכל אירוע בהם פרחים בהחלט יכולים להוסיף לחגיגיות ולהשתלב עם העיצוב. למשל, באירוע ברית, ניתן לשלב עיצוב פרחים עדינים בעריסה או בכיסא הסנדק, בצבעים פסטליים ועדינים שמתאימים למין התינוק או צבעוניים וחגיגיים שמתאימים לעצם האירוע המשמח. בחתונה לדוגמא, שימוש בפרחים כקונספט עיצובי הוא אף יותר פופולרי וחולש על אלמנטים רבים באירוע – החל מסידור הרכב, דרך סידור החופה וכיסא הכלה, ועד הזר לכלה.


איך מעצבים את החגיגה?

אם כך, איזה סידור פרחים נכון לבחור לאיזה אלמנט? ראשית כל, חשוב שהפרחים יתכתבו בצבעוניות שלהם בכל האלמנטים, כדי שתהיה אווירה מתמשכת של האירוע ולא שמדובר באירועים שונים. שנית, חישבו על המשמעות של הפרחים באלמנט הזה – על מה הם נשענים והיכן הם מוצבים? בקבלת הפנים בכניסה לאולם, לדוגמא, מומלץ לשלב סידור פרחים מרשים שיכול להיות גדול ונוכח כדי שכבר מרגע הכניסה, האורחים יתחילו לספוג את האווירה של האירוע שלכם. לעומת זאת בשולחנות, מומלץ לבחור בסידורי פרחים בכלים מיוחדים ונמוכים יחסית, על-מנת שלא יפריעו לאורחים ליצור קשר עין אחד עם השני, להתבונן ברחבת הריקודים ולראות את שפע האוכל שיוגש לשולחן. דוגמא נוספת, בין אם באירוע שלכם תהיה כלת חתונה או כלת בת מצווה, והיא מעוניינת בעיטור פרחים בראשה, מומלץ לבחור בפרחים עדינים וקטנים יחסית כדי שלא יסתירו את פניה ויחמיאו לתסרוקת.


חופה פסטורלית וטבעית


מתי חוגגים?

אחד השיקולים שאתם צריכים לקחת בחשבון בבחירת הפרחים לאירוע שלכם הוא – באיזו עונה עתידה החגיגה להתקיים? פרחים, הם עניין עונתי, ומעבר לצבעים והסגנונות שמעצבים נוטים לחבר לעונה מסוימת, לא כל הפרחים צומחים במהלך כל השנה, לכן חשוב לשים לב מה ההיצע העונתי. באירוע חורף לדוגמא, מומלץ לבחור בפרחים כמו טוליפים, נרקיסים או נוריות, שמעבר למראה האלגנטי שלהם ולצבעים הקלאסיים והסולידיים בגווני פסטל, הם גם משתלבים נהדר עם אלמנטים חורפיים כמו אצטרובלים וקיסוסית, שיעמיקו את האווירה המסתורית והמכושפת של החורף. בקיץ לדוגמא, מומלץ לבחור בסידורים ובזרים עשירים בחמניות, ליליות או צבעוניים – לא רק בגלל הזמינות של הפרחים בעונה הזו, אלא גם עקב העמידות של הפרחים גם כשהלחות הגבוהה. בחירה נכונה של פרחים לפי עונה, תוסיף לכם גם יופי וצבעוניות מתאימה לכל האווירה הכללית, וגם אולם מקושט ומעוטר בפרחים טריים וזוהרים, שלא יקמלו מהר מאוד.


איפה חוגגים?

למרות שישנן מקומות שעדיין נוטים לעשות שימוש בפרחים ועציצים מלאכותיים, בשל העמידות שלהם, הבחירה בפרחים טריים היא לא רק הרבה יותר יפה ומרשימה מבחינת נראות, היא סמל לחיות, אופטימיות והתחלה רעננה. כמו כן, פרחים טריים נתונים למגוון רחב של סגנונות ודוגמאות, כך שתוכלו לתת ביטוי מעצמכם לעיצוב של האירוע – שהאורחים יראו ולא יהיה בספק אם האירוע שלכם.


התאמת העיצוב למרחב

המרחב בו בחרתם לקיים את החגיגה שלכם הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב של האירוע ולכן, ההמלצה שלנו, היא להישאר באותו קו עיצובי עם המקום בו בחרתם להנציח את היום המרגש שלכם.

אם למשל המרחב שלכם הוא כפרי, תוכלו לעשות שימוש בסידורי פרחים נמוכים עם פרחי בר כמו חמניות או לבנדר, לשלב עם אלמנטים מעץ ולפזר פרחי גיבסנית שיעניקו את המראה הכפרי המושלם. אם אתם הולכים על אירוע עם אופי בוהמייני, שלבו פרחים ועלים כמו סוקולנטים וצמחים מטפסים עם מראה שיקי ופראי. גם סגנון אורבני-תעשייתי, יכול להתבטא עם צנצנות, בקבוקים, מתכות ונרות, יחד עם וורדים אדומים או לבנים וסחלבים קלאסיים. מקום בעל אווירת ווינטג’ יכול להשתלב מהמם עם חפצים עתיקים כמו עששיות, כלובי ציפורים ופמוטים מיוחדים, עם פרחים עדינים בצבעים רכים ופסטליים.


היכן אנחנו נכנסים לתמונה?

ההמלצה הכי טובה שאנו יכולים להעניק לכם – היא להיעזר בבעל מקצוע עם הידע והניסיון לכוון אתכם לבחירות הנכונות ביותר. לודמילה קיפרושקין, מנהלת מותג הפרחים ״פלוריסטה״ שבחיפה, מזמינה אתכם להעניק לה את האחריות בעיצוב הפרחים באירוע שלכם ולראות את החלום שלכם מתגשם בדמות פרחים רעננים ויפים. אתם יכולים לשתף ברפרנסים ותמונות של עיצובים שאהבתם, ואת כל שאר העבודה – מבחירת הפרחים, דרך הזמנת כל האלמנטים והפרחים הטריים, ועד הרכבתם במקום האירוע, תשאירו לצוות ״פלוריסטה״.


תחת כנפי אחריותינו תוכלו להפקיד את סידורי השולחן, סידור החופה, זר לכלה וזרי ראש למלוות ולאורחים, סידור הרכב ואף מתנות לאורחים. תכנון אירוע הוא אמנם רגע מרגש ונדיר בחיים, אך באותה נשימה הוא יכול להיות תהליך מתיש ומלא בלחצים – עם ״פלוריסטה״, תהיו בטוחים שבפן העיצובי, תוכלו להיות בראש שקט ועיניים נוצצות.



הייתם רוצים שפלוריסטה תגיע לעצב את האירוע שלכם.

נשמח להיות בקשר בטלפון -054-2270287

133 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page