top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תפלוריסטה

5 טיפים להארכת חיי זר הפרחים שלכם

פרחים זו מתנה נהדרת לכל מטרה,אבל כמו כל דבר טוב הם לא נשארים לנצח. היום אנו ננסה להסביר לכם בקצרה כיצד אתכם תוכלו להנות יותר מהפרחים שלכם.


גזמו את הענף: אחת הטעיות הכי נפוצות שאנשים נוטים לעשות זה לא לגזום את הענף כאשר הם מקבלים את הפרחים. אנו ממליצים לגזום את הענף בזווית של 45 מעלות בשביל לשפר את ספיקת המים של הפרח. אנו ממליצים לגזום מעט את הגזע כל כמה ימים.



השקו בצורה חכמה: לשים את הפרחים במים בלבד זה לא מספיק טוב. לפני שאתם מכניסים את הפרחים שלכם למים תוודאו שהכלי שבו אתם שמים את הפרחים נקי ורק אחר כך הוסיפו מים בטמפרטורת החדר. ניתן להוסיף גם מזון צמחים שאפשרי להשיג בכל חנות פרחים. החליפו מים כל יומיים-שלוש להשגת שימור מקסימלי.



הרחיקו את הפרחים ממקור שמש ישר,חדרים חמים ופירות : הפרחים שלכם יחזיקו יותר במידה ותשאירו אותם בחדר קריר. הרחיקו את הפרחים ככל האפשר מכל מקום שמש ישיר או כל דבר שמייצר חום. העדיפו גם לא לשים את הפרחים בקרבת פרחי אוורור או מתחת למאווררי תקרה מהסיבה הפשוטה שהם יגרמו לפרחים שלכם להתייבש במהירות. אל תשאירו את הפרחים שלכם ליד פירות. כן זה נכון,פירות משחררים לעתים גזים הפוגים באורך החיים של הפרחים.


קירור: אחד הטריקים הכי יעלים שיש. בחנות הפרחים שלנו כל הפרחים נשמרים בקירור כאשר הם לא בתצוגה כך אנחנו שומרים על רמת טריות מעולה. אנחנו לא מצפים שיהיה לכם חדר קירור בבית אבל לכל אחד יש כמעט יש מקרר בבית. אז לפני שאתם הולכים לישון הכניסו את הזר למקרר ובבוקר החזירו אותו לכלי. במקרים מסוים ניתן להכפיל או אפילו לשלש את אורך החיים של הפרחים שלכם.


קנו אותם סגורים: והטיפ האחרון שלנו להיום ואולי בעצם הכי חשוב זה לקנות את הפרחים שלכם טריים. כל אוהב פרחים מושבע יודע שפרח סגור עדיף על פרח פתוח מהסיבה הפשוטה שלאחר כמה ימים הפרח הסגור נפתח ואפשר להנות ממנו לתקופה ארוכה יותר בעוד שהפרח הפתוח ינבול במהרה . כן אולי לפעמים פרחים סגורים אינם הכי מרהיבים אבל במהרה הם יתפחו ותוכלו להנות מהם אפילו יותר.



עכשיו כאשר אתם יודעים איך לשמר את הפרחים שלכם אנו מזמינים אותכם לבחור ממגוון הזרים שלנו! ולקבל את המשלוח במהרה עד פתח הדלת.





284 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page